spacer.png, 0 kB

Newsflash

Nå er altså Facebook mer populær enn selveste NRK. Tall fra TNS Gallup avslører at hele 63% av den norske befolkning brukte Facebook daglig i siste kvartal av 2013.  Det er 1% mer enn de som så på NRK1, og langt mer en de 46% som sjekket nyhetene på VG nett. Det er kvinner og ungdom som er mest aktive på Facebook.

 

Påmelding NYHETSBREV


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
Startsiden arrow E-post markedsføring
E-post markedsføring PDF Utskrift E-post

Markedsførings via e-post er faktisk svært effektivt hvis man gjør dette riktig. Du kan bruke e-post på ulike måter for å forsterke relasjonen mellom deg og dine kunder. Det mest relevante startpunktet kan være grunnleggende kundeservice med baktanker om “mer salg” seinere. Internettmarketing.no kan e-post markedsføring. Vi har erfaring med software, lister og kommunikasjon så vi kan ta hele jobben - eventuelt vi hjelper deg gjerne i gang, og samarbeider til du føler du kan ta roret selv.

Husk at selv om du ikke selger varer eller tjenester via Internett, kan du likevel be om kundenes e-postadresser på salgsstedet og starte relasjoner via e-post. Det kan være noe så enkelt som å takke dem for deres kjøp og oppmuntre dem til å kontakte deg hvis de har behov for ytterligere hjelp.

Det man skal passe på i forbindelse med e-post markedsføring er å sende ut meldinger med virkelig verdi for kundene. Tenk på mottagerens nytteverdi av det budskap du presenterer. De fleste mennesker får for mye e-post per dag. Hvis du ønsker at de gjentatte ganger skal åpne og lese dine meldinger, skal e-postene holdes korte og inneholde opplysninger av virkelig interesse som for eksempel spesielle arrangementer, nyheter, rabatter, kuponger, spesialtilbud, kvartalsvis nyhetsbrev med mer. Slik bygger man en god del kunde lojalitet, nesten uten kostnader...

Ikke glem at man skal innhente tillatelse til å sende e-post til en personlig e-postadresse. Hvis du ber om kundenes e-postadresse, skal de vite at du kan benytte den. Når man sender e-post til kunder skal man inkludere informasjon om hvordan de kan bli fjernet fra din e-post liste. Hvis du sender uønsket post til dine kunder, oppnår du kun å irritere dem og miste dem som kunder, bli stemplet som “spammer“, ødelegge ditt merkenavn osv

 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB